Strony korporacyjne – czym się wyróżniają?
Korporacje działające na szeroką, globalną skalę szczególną wagę przywiązują do wizerunku – jest on fundamentem ich pozycji na rynku. Dlatego strona internetowa dla korporacji jest tak istotna: to podstawowa wizytówka dużej firmy. Tu nie ma miejsca na pomyłki, niedociągnięcia ani przestarzałe rozwiązania. Dlatego wykonanie takiego serwisu koniecznie trzeba powierzyć ekspertom – takim, którzy rozumieją, że strona www korporacji musi być ściśle podporządkowana celom biznesowym oraz wizerunkowym firmy.
Strony www dla korporacji różnią się znacząco od zwykłych stron firmowych. Wynika to choćby z rozbudowanej struktury organizacyjnej – korporacje mają wiele oddziałów i bardzo często oferują rynkowi szeroki wachlarz marek produktów oraz usług. Serwis internetowy musi to uwzględniać. Powinien też stać się portalem informującym tak o kluczowych kierunkach działań korporacji, jak i o bieżącej działalności.
Strona dla korporacji musi również budować profesjonalny wizerunek. Mimo rozbudowanej struktury, powinna zachować przejrzystość organizacyjną i zapewniać intuicyjny dostęp do informacji. To serwis, który nie może być tworzony w oparciu o schematy. Korporacyjna strona www to rozwiązanie szyte na miarę.
Potrzebujesz strony internetowej dla korporacji, która wpisze się w jej politykę komunikacyjną i wizerunkową? Przygotujemy ją dla Ciebie w oparciu o bezpieczne i zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Maksymalne bezpieczeństwo
Strony korporacji budzą duże zainteresowanie i mogą być narażone na ataki hakerskie. Organizacje działające na światową skalę nie mogą sobie pozwolić na luki bezpieczeństwa czy wycieki danych. Zadbamy o to, aby Twój serwis był niezawodnie zabezpieczony i wzbogacony o system CMS oparty na autorskich rozwiązaniach.
Wysoka wydajność
Strony korporacyjne mają zazwyczaj bardzo rozbudowaną strukturę. Dlatego zastosowane przy ich tworzeniu rozwiązania muszą zapewniać płynność ładowania – wysoka wydajność jest tu absolutną podstawą. Zadbamy o to, aby Twój serwis działał bez opóźnień i błędów, które mogłyby być negatywnie odebrane przez klientów i partnerów biznesowych.
Skalowalność
Strona internetowa dla korporacji powinna się rozwijać wraz z firmą – tak, by można było ją z łatwością rozbudować o kolejne sekcje, np. poświęcone nowym produktom, usługom czy akcjom promocyjnym. Musi też dawać możliwość integracji z różnymi systemami informatycznymi. To pozwoli szybko dopasować serwis www do bieżącej sytuacji.
Zaawansowany system CMS
Obsługa stron korporacyjnych to często zadanie powierzane wielu zespołom z różnych działów firmy. Dlatego konieczne jest ścisłe kontrolowanie realizacji zadań administracyjnych – z możliwością przydzielania określonych uprawnień poszczególnym pracownikom, oraz zaawansowanego zarządzania treścią.
Tworzenie internetowych stron korporacyjnych – o czym należy pamiętać?
-
Pełna responsywność serwisu
Zapewnij odbiorcom łatwy dostęp do informacji o Twojej organizacji z dowolnego urządzenia. Dziś ponad połowa ruchu internetowego odbywa się przez urządzenia mobilne. Dlatego tylko strona internetowa dla korporacji, która jest responsywna, wpisuje się w wymagania nowoczesnego odbiorcy i buduje profesjonalny wizerunek organizacji.
-
Wersje językowe
Korporacja działa na skalę globalną. Dlatego jedna wersja językowa strony korporacyjnej nie wystarczy – zwłaszcza, gdy jednym z jej celów strategicznych jest wchodzenie na nowe rynki. Serwis www powinien być dostosowany do publikacji nowych wersji językowych podstron – tak, aby zachowały one spójność pod względem designu oraz treści.
-
Dostosowanie do wymogów SEO
Chociaż duże korporacje to organizacje o silnej pozycji na rynku i wysokiej rozpoznawalności marki, również dla nich ważne jest osiąganie dobrych efektów SEO – to istotne choćby ze względu na prestiż i działania wizerunkowe. Strony dla korporacji są precyzyjnie dopasowywane do wymogów stawianych przez algorytmy Google i wysoko się pozycjonują.
-
Nowoczesny layout graficzny
Strona internetowa dla korporacji powinna nadążać za najnowszymi trendami – tak, aby już od pierwszych chwil stanowiła dowód na innowacyjność organizacji i dynamikę jej rozwoju. Dlatego warto postawić na oszczędny w środkach wyrazu, ale zarazem zaawansowany layout, który podkreśla prestiż i świadome kreowanie wizerunku.
-
Sekcja dla celów HR
Strona korporacji to doskonałe miejsce do rekrutacji nowych, wartościowych członków zespołu. Warto zapewnić na niej łatwy dostęp do aktualnych ofert pracy, jak również wskazać cele i założenia polityki HR firmy. To pomoże budować wizerunek wartościowego pracodawcy i budować zaplecze kandydatów – zwłaszcza, gdy na stronie jest dostępny prosty formularz rekrutacyjny.
-
Zgodność z WCAG 2.1
Chociaż korporacje nie muszą obowiązkowo wprowadzać standardów WCAG na swoje strony internetowe, warto to zrobić. Zwiększenie dostępności serwisu dla osób z niepełnosprawnością to ważny sygnał, że organizacja działa w zgodzie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu i wpisuje się w standardy europejskie i globalne.
Opinie o naszej firmie
Poniżej opinie naszych zadowolonych Klientów, zobacz co mówią o nas.
Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?