Strony internetowe dla centrów medycznych – czym powinny się wyróżniać?
Strona www dla kliniki to główne źródło informacji o usługach oferowanych przez taką placówkę. Jest odwiedzana zarówno przez obecnych pacjentów, jak i przez osoby chcące zapisać się na badania, zabiegi czy konsultacje ze specjalistami.
Dlatego z jednej strony taki serwis musi być wizytówką, która wzbudza zaufanie do placówki medycznej i szybko dostarcza informacji o dostępnych opcjach leczenia. Z drugiej zaś – miejscem, w którym pacjenci mogą szybko zapisać się na wizytę czy skontaktować z recepcją.
Bardzo ważnym aspektem przy tworzeniu strony dla prywatnego szpitala czy centrum medycznego jest kwestia promocji. Zgodnie z przepisami oraz zasadami etyki zawodowej, kliniki i podobne placówki nie mogą wprost reklamować swoich usług – ani na stronie, ani w serwisach zewnętrznych.
Dlatego trzeba poprzez umiejętnie dobraną grafikę oraz treści wzbudzić zainteresowanie usługami i przekonać do ich profesjonalizmu.Mamy duże doświadczenie w przygotowywaniu stron dla branży medycznej. Stworzymy także Twoją!
100% responsywny serwis
Zapewnij pacjentom możliwość zapoznania się z usługami centrum medycznego na dowolnym urządzeniu – zarówno na laptopie czy tablecie, jak i na telefonie komórkowym. Zadbamy o to, aby strona dla kliniki była w pełni funkcjonalna na każdym urządzeniu, a jej przeglądanie było komfortowe i intuicyjne.
Rezerwacja wizyt online
Prosty i przejrzysty system zapisywania się do specjalistów czy rezerwacji zabiegów i badań to doskonały sposób na przyciągnięcie nowych pacjentów i zapewnienie obecnym bardzo wysokiego standardu obsługi. Zapewnij im możliwość szybkiego i wygodnego rezerwowania konsultacji, a pracownikom recepcji – sprawniejsze zarządzanie nimi. Wdrożymy odpowiednie rozwiązanie.
Atrakcyjny layout, który wzbudza zaufanie
W przypadku centrów medycznych wizualny aspekt strony internetowej jest kluczowy. Przy pomocy odpowiedniej kolorystyki, grafiki oraz układu można zakomunikować profesjonalizm oraz przyjazną atmosferę panującą w klinice. Wytworzone pozytywne wrażenie przełoży się na większą chęć pacjentów do kontaktu z personelem oraz korzystania z usług.
Strona dla kliniki dostosowana do wymogów SEO
Ponieważ kliniki, centra medyczne i prywatne szpitale nie mogą korzystać z reklamy, kluczowe jest dla nich pozycjonowanie. Dlatego dobra strona www dla centrum medycznego jest dostosowana do wymogów SEO, co oznacza, że łatwiej zaindeksuje się w Google, a wypracowanie jej wysokiej widoczności stanie się łatwiejsze. Zadbamy o jej przygotowanie pod pozycjonowanie.
Tworzenie nowoczesnych stron dla centrów medycznych
-
Przejrzyste menu
Dobra strona www dla kliniki szybko informuje odwiedzających o zakresie usług i ma intuicyjną mapę, dzięki której można szybko uzyskać listę wykonywanych badań, zabiegów czy specjalności lekarzy przyjmujących w placówce. Klarowny układ menu sprzyja również lepszemu pozycjonowaniu serwisu w Google, a co za tym idzie – pozyskiwaniu nowych pacjentów.
-
Blog dla centrum medycznego
Na stronie dla kliniki warto wygospodarować miejsce na bloga z artykułami poradnikowymi i eksperckimi poświęconymi zagadnieniom okołomedycznym. Regularna publikacja nowych treści pomoże wzmocnić wizerunek placówki i zwiększyć jej wiarygodność, a przede wszystkim wspomoże działania SEO: ułatwi pozycjonowanie na szerszy katalog fraz.
-
Dobrze widoczny cennik
Pacjenci, którzy chcą korzystać z usług prywatnych klinik, oczekują jasnej informacji o cenach poszczególnych usług. Na dobrej stronie www dla centrum medycznego nie może więc zabraknąć cennika. Powinien zawierać wszelkie niezbędne informacje oraz dawać przekierowanie do rejestracji na wizytę, aby zwiększyć szanse na pozyskanie nowych pacjentów.
-
Sklep z pakietami usług
Prywatne kliniki, które szukają sposobu na pozyskanie nowych pacjentów, mogą konkurować cenami usług. Warto zapewnić odwiedzającym możliwość zakupienia pakietu usług medycznych, np. konsultacji z kilkoma specjalistami połączonych z wykonaniem kompletem badań oraz zabiegów. To może przekonać nowe osoby do przetestowania usług placówki.
-
Informacja o współpracy z prywatnymi ubezpieczycielami Twoja
Twoja placówka realizuje usługi medyczne w ramach pakietów prywatnego ubezpieczenia medycznego? Coraz więcej osób korzysta z takich usług, więc warto to wyraźnie zakomunikować. Taka informacja, dobrze widoczna już na stronie głównej, może być „kartą przetargową”, która przekona pacjentów do zapisania się na wizytę.
-
Atrakcyjna prezentacja zespołu medycznego
Na stronie dla prywatnej kliniki warto pochwalić się profesjonalizmem i przyjaznym nastawieniem zespołu – tak, aby skutecznie budować pozytywny wizerunek placówki. Dobrze więc umieścić np. zdjęcie grupowe personelu medycznego, a także podstrony prezentujące sylwetki poszczególnych specjalistów, wraz z ich dyplomami oraz godzinami konsultacji.
Opinie o naszej firmie
Poniżej opinie naszych zadowolonych Klientów, zobacz co mówią o nas.
Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?