Od 15 lat tworzymy strony i sklepy internetowe dla małych i dużych firm z różnych branż.
Strony internetowe dla centrów medycznych
Szukasz specjalistów, którzy stworzą dla Ciebie stronę internetową? Nasz zespół zajmuje się projektowaniem nowoczesnych i intuicyjnych stron www oraz serwisów dla różnego rodzaju biznesów. Dzięki atrakcyjnej witrynie wzmocnisz wizerunek swojej marki i przyciągniesz do niej nowych klientów.
Dobrze zaprojektowana strona internetowa to kluczowy element wizerunku każdej prężnie się rozwijającej firmy. Głównie jest to jedno z narzędzi do komunikacji z klientami, a także sposób na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Profesjonalnie stworzona strona umacnia pozycję marki i w sposób efektywny przedstawia daną ofertę w internecie.
Strona www dla kliniki to główne źródło informacji o usługach oferowanych przez taką placówkę. Jest odwiedzana zarówno przez obecnych pacjentów, jak i przez osoby chcące zapisać się na badania, zabiegi czy konsultacje ze specjalistami.
Dlatego z jednej strony taki serwis musi być wizytówką, która wzbudza zaufanie do placówki medycznej i szybko dostarcza informacji o dostępnych opcjach leczenia. Z drugiej zaś – miejscem, w którym pacjenci mogą szybko zapisać się na wizytę czy skontaktować z recepcją.
Bardzo ważnym aspektem przy tworzeniu strony dla prywatnego szpitala czy centrum medycznego jest kwestia promocji. Zgodnie z przepisami oraz zasadami etyki zawodowej, kliniki i podobne placówki nie mogą wprost reklamować swoich usług – ani na stronie, ani w serwisach zewnętrznych.
Dlatego trzeba poprzez umiejętnie dobraną grafikę oraz treści wzbudzić zainteresowanie usługami i przekonać do ich profesjonalizmu.Mamy duże doświadczenie w przygotowywaniu stron dla branży medycznej. Stworzymy także Twoją!
Ostatnio uruchomiony projekt
Stwórzmy coś razem. Powiedz nam, czego potrzebujesz i odpowiedź na kilka pytań, a potem zaczekaj na efekty. Gdy tylko zdobędziemy wszystkie informacje, zaraz zabierzemy się do pracy. To jak – zaczynamy?
Zobacz nasze portfolio
Tworzenie nowoczesnych stron dla centrów medycznych
Dobra strona www dla kliniki szybko informuje odwiedzających o zakresie usług i ma intuicyjną mapę, dzięki której można szybko uzyskać listę wykonywanych badań, zabiegów czy specjalności lekarzy przyjmujących w placówce. Klarowny układ menu sprzyja również lepszemu pozycjonowaniu serwisu w Google, a co za tym idzie – pozyskiwaniu nowych pacjentów.
Na stronie dla kliniki warto wygospodarować miejsce na bloga z artykułami poradnikowymi i eksperckimi poświęconymi zagadnieniom okołomedycznym. Regularna publikacja nowych treści pomoże wzmocnić wizerunek placówki i zwiększyć jej wiarygodność, a przede wszystkim wspomoże działania SEO: ułatwi pozycjonowanie na szerszy katalog fraz.
Pacjenci, którzy chcą korzystać z usług prywatnych klinik, oczekują jasnej informacji o cenach poszczególnych usług. Na dobrej stronie www dla centrum medycznego nie może więc zabraknąć cennika. Powinien zawierać wszelkie niezbędne informacje oraz dawać przekierowanie do rejestracji na wizytę, aby zwiększyć szanse na pozyskanie nowych pacjentów.
Prywatne kliniki, które szukają sposobu na pozyskanie nowych pacjentów, mogą konkurować cenami usług. Warto zapewnić odwiedzającym możliwość zakupienia pakietu usług medycznych, np. konsultacji z kilkoma specjalistami połączonych z wykonaniem kompletem badań oraz zabiegów. To może przekonać nowe osoby do przetestowania usług placówki.
Twoja placówka realizuje usługi medyczne w ramach pakietów prywatnego ubezpieczenia medycznego? Coraz więcej osób korzysta z takich usług, więc warto to wyraźnie zakomunikować. Taka informacja, dobrze widoczna już na stronie głównej, może być „kartą przetargową”, która przekona pacjentów do zapisania się na wizytę.
Na stronie dla prywatnej kliniki warto pochwalić się profesjonalizmem i przyjaznym nastawieniem zespołu – tak, aby skutecznie budować pozytywny wizerunek placówki. Dobrze więc umieścić np. zdjęcie grupowe personelu medycznego, a także podstrony prezentujące sylwetki poszczególnych specjalistów, wraz z ich dyplomami oraz godzinami konsultacji.
Opinie o naszej firmie
Poniżej opinie naszych zadowolonych Klientów, zobacz co mówią o nas.
Jesteś w dobrym miejscu!
Masz jakieś pytanie, chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszych usługach albo po prostu potrzebujesz pomocy?
- Odpowiemy w ciągu 1-2 dni.
- Pomożemy dobrać rozwiązania odpowiadające Twoim potrzebom.
- Doradzimy co zrobić, żeby Twoja strona internetowa lub sklep wyróżniały się na tle konkurencji.
Zapewnij pacjentom możliwość zapoznania się z usługami centrum medycznego na dowolnym urządzeniu – zarówno na laptopie czy tablecie, jak i na telefonie komórkowym. Zadbamy o to, aby strona dla kliniki była w pełni funkcjonalna na każdym urządzeniu, a jej przeglądanie było komfortowe i intuicyjne.
Prosty i przejrzysty system zapisywania się do specjalistów czy rezerwacji zabiegów i badań to doskonały sposób na przyciągnięcie nowych pacjentów i zapewnienie obecnym bardzo wysokiego standardu obsługi. Zapewnij im możliwość szybkiego i wygodnego rezerwowania konsultacji, a pracownikom recepcji – sprawniejsze zarządzanie nimi. Wdrożymy odpowiednie rozwiązanie.
W przypadku centrów medycznych wizualny aspekt strony internetowej jest kluczowy. Przy pomocy odpowiedniej kolorystyki, grafiki oraz układu można zakomunikować profesjonalizm oraz przyjazną atmosferę panującą w klinice. Wytworzone pozytywne wrażenie przełoży się na większą chęć pacjentów do kontaktu z personelem oraz korzystania z usług.
Ponieważ kliniki, centra medyczne i prywatne szpitale nie mogą korzystać z reklamy, kluczowe jest dla nich pozycjonowanie. Dlatego dobra strona www dla centrum medycznego jest dostosowana do wymogów SEO, co oznacza, że łatwiej zaindeksuje się w Google, a wypracowanie jej wysokiej widoczności stanie się łatwiejsze. Zadbamy o jej przygotowanie pod pozycjonowanie.
Działamy na rynku od ponad 15 lat w tym czasie pracowaliśmy dla wielu klientów zarówno dla startupów, małych firm rodzinnych, zakładów produkcyjnych czy dużych korporacji. Za sukces uznajemy fakt, iż z wieloma naszymi Klientami współpracujemy od początku naszej działalności aż do dnia dzisiejszego.
Nasza oferta obejmuje tworzenie serwisów internetowych dla wielu branż, przez lata pracowaliśmy dla różnych klientów wykonując strony dla różnych zastosowań i firm. Poniżej prezentujemy naszą ofertę skierowaną dla firm z wybranych specjalności.
- Strony dla lekarzy
- Strony dla hoteli
- Strony dla prawników
- Strony dla korporacji
- Strony dla architektów
- Strony dla urzędów
- Strony dla deweloperów
- Strony dla szkół
- Strony dla biur podróży
- Strony dla klubów sportowych
- Strony dla fundacji i stowarzyszeń
- Strony dla centrów medycznych
- Strony dla gabinetów kosmetycznych
- Strony dla gabinetów stomatologicznych
- Strony internetowe dla firm budowlanych
- Strony internetowe dla firm produkcyjnych
- Strony internetowe dla agencji ubezpieczeniowej
- Strony dla restauracji