Strony internetowe dla pracowni architektonicznych – o czym pamiętać?
Rynek budowlany w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, a w efekcie wzrasta zapotrzebowanie na usługi architektów. Jeśli jednak chcesz skutecznie dotrzeć do klientów i wybić się na tle konkurencji, potrzebna Ci atrakcyjna wizytówka. Jest nią strona pracowni architektonicznej. Powinna zostać stworzona tak, aby zapewniała Ci łatwą komunikację z klientami i jasno informowała o ofercie.
Strony dla architektów muszą przede wszystkim dać klientowi informacje o tym, jaki jest zakres specjalizacji eksperta, jak również o stylu wyróżniającym tworzone przez niego projekty. Serwisy, które spełniają te wymagania, stają się skutecznym narzędziem pozyskiwania zapytań ofertowych, a docelowo – klientów.
Równie ważne przy tworzeniu stron www dla pracowni architektonicznych jest położenie dużego nacisku na SEO. Strona musi być dostosowana do wymogów pozycjonowania – tak, aby trafiło na nią jak najwięcej osób poszukujących usług architekta przez Google.
Nie bez znaczenia jest też przejrzysty layout, który wpisuje się w wizerunek architekta – strona powinna być minimalistyczna, a zarazem nieszablonowa.
Szukasz firmy, która specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych dla biur architektonicznych? Jesteś w dobrym miejscu. Przygotujemy serwis, który przekona do Ciebie klientów.
Przejrzysty układ graficzny
Dobra strona dla architekta kładzie nacisk na klarowną prezentację oferty – tak, aby wszystkie kluczowe usługi, które realizujesz, były dobrze widoczne już w pierwszych chwilach po otwarciu jej w przeglądarce. Zadbamy o to, aby serwis pozwolił Ci na jasną i sprawną komunikację z potencjalnymi klientami.

Atrakcyjna ekspozycja portfolio
Klienci poszukujący architektów zwracają szczególną uwagę na portfolio pracowni. Pochwal się swoimi najciekawszymi projektami – tak, aby klient mógł poznać Twój styl i już na wstępie ocenić, czy wpisuje się on w jego oczekiwania estetyczne. To pozwoli Ci „odfiltrować” osoby, które nie będą ostatecznie zainteresowane usługami i wzmocnić potencjał sprzedażowy.

Formularz kontaktowy
Ułatw klientom skontaktowanie się z Twoją pracownią. Dobre strony dla biur projektowych zawierają prosty i wygodny formularz kontaktowy – taki, który można wypełnić nawet w kilka chwil i wysłać. Umieścimy go również w Twoim serwisie, aby zwiększyć szanse na to, że zainteresowany klient się z Tobą skontaktuje.

Dostosowanie do SEO
Upewnij się, że klienci będą mogli Cię łatwo znaleźć za pośrednictwem Google. Przygotujemy stronę internetową tak, aby wpisała się w wymagania SEO i pozwalała łatwo wprowadzić działania związane z pozycjonowaniem. Płynne i bezpieczne działanie, przejrzyste menu i mapa strony, miejsce na blog – to tylko niektóre elementy, o jakie zadbamy.

Tworzenie stron internetowych dla architektów
-
Responsywne witryny
Klienci będą otwierać Twoją stronę na różnych urządzeniach – zarówno na laptopach, jak i na smartfonach. Zadbaj o to, aby bez względu na to, z jakiego sprzętu korzystają, mogli komfortowo przejrzeć serwis i uzyskać dostęp do wszystkich jego funkcjonalności – bez błędów i problemów technicznych.
-
Galeria realizacji
Na dobrej stronie dla biura projektowego nie może zabraknąć galerii prezentujących zrealizowane przez nie inwestycje. Autentyczne zdjęcia, które są dobrze widoczne i łatwe do przeglądania zachęcą potencjalnych klientów do zapoznania się ze stylem, w jakim pracujesz oraz pozwolą ocenić rezultaty Twoich usług.
-
Opinie klientów
Sekcja z opiniami klientów – pobranymi np. z wizytówki Google, Facebooka czy z przesłanych do niej referencji – podniesie Twoją wiarygodność w oczach inwestorów. Pozwoli też lepiej zapoznać się z Twoim stylem pracy oraz przekonać do kontaktu. Taki moduł znajduje się na wielu stronach pracowni architektonicznych.
-
Prezentacja architektów
Klienci biur architektonicznych chcą wiedzieć, z kim będą współpracować. Dlatego dobra strona dla architekta kładzie nacisk na kompetencje zespołu ekspertów, którzy pracują nad projektami. Warto umieścić na niej zakładkę, w której znajdą się notka biograficzna, profesjonalne zdjęcia architekta oraz uzyskane przez niego dyplomy i certyfikaty.
-
Blog firmowy
Blog firmowy na stronie pracowni architektonicznej to szansa na wzmocnienie jej pozycjonowania, jak również budowanie wizerunku eksperckiego. Warto uwzględnić miejsce na taką sekcję w układzie strony oraz możliwość łatwego dodawania tam treści za pomocą intuicyjnego systemu zarządzania treścią CMS.
-
Sklep z gotowymi projektami
Jako architekt oferujesz gotowe projekty domów? To usługa, która cieszy się dużą popularnością? Dlatego strona dla architekta powinna zawierać katalog gotowych projektów, najlepiej z możliwością bezpośredniego zakupu lub złożenia zapytania ofertowego. Może on stać się źródłem przypływu dużej ilości leadów oraz klientów.

Opinie o naszej firmie
Poniżej opinie naszych zadowolonych Klientów, zobacz co mówią o nas.
Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?