Strona internetowa dla firmy budowlanej – jaka powinna być?
Duży popyt na usługi budowlane pociąga za sobą podaż. Jeśli prowadzisz firmę w tej branży, doskonale wiesz, z jak dużą konkurencją musisz się mierzyć na co dzień. To właśnie powód, dla którego potrzebujesz skutecznego narzędzia wspomagającego pozyskiwanie klientów. Jest nim strona internetowa dla firmy budowlanej.
Serwis tego typu musi spełniać trzy podstawowe warunki. Po pierwsze – musi w bardzo klarowny sposób prezentować Twoją ofertę. Tak, aby klienci doskonale wiedzieli, jakie usługi realizujesz, a jakich nie, oraz jaki jest obszar Twojej działalności. Po drugie – powinna sprzyjać łatwemu pozycjonowaniu. To Google jest dzisiaj kluczowym miejscem pozyskiwania klientów. Po trzecie – musi pomóc Ci zbudować wizerunek eksperta. Tak, aby odwiedzające ją osoby od razu wiedziały, że mają do czynienia z profesjonalistami, którym można powierzyć wykonanie mniejszych i większych prac budowlanych.
Tworzymy nowoczesne i profesjonalne strony www dla firm budowlanych. Mamy w tym duże doświadczenie. Zadbamy o to, aby Twój serwis był funkcjonalny i zapewnił Ci skuteczną komunikację z potencjalnymi klientami. Zapraszamy!
Możliwość otwarcia strony na każdym urządzeniu
Czy wiesz, jak wielu potencjalnych klientów zechce przejrzeć stronę Twojej firmy budowlanej na smartfonie? Może to być nawet ponad 50% z nich. Nie możesz sobie pozwolić na utratę szansy podjęcia współpracy z nimi, tylko dlatego, że Twój serwis źle się wyświetla na telefonie. My zadbamy o jego pełną responsywność – o to, by dobrze się prezentował na każdym urządzeniu. Dzisiaj to konieczność.
Dobrze widoczny formularz kontaktowy
W branży budowlanej często liczy się szybka komunikacja. Daj klientowi możliwość szybkiego przysłania Ci wiadomości o zleceniu do wykonania – tak, by mógł to zrobić bez opuszczania Twojego serwisu. Prosty w obsłudze i krótki formularz kontaktowy to najlepszy sposób na efektywne pozyskiwanie zapytań ofertowych. Każde z nich może się zakończyć podpisaniem umowy i wykonaniem intratnego projektu!
Atrakcyjna prezentacja portfolio
Dobre strony www dla firm budowlanych powinny zawierać portfolio wykonanych prac. Bez względu na to, w którym sektorze budowlanki działasz, pochwal się zrealizowanymi projektami. Zadbamy o to, aby zaprezentować ich zdjęcia oraz krótkie opisy w taki sposób, którzy przyciągnie uwagę klientów i zachęci ich do sprawdzenia umiejętności Twojego zespołu w praktyce. To dobry sposób na uwiarygodnienie profesjonalizmu.
Przejrzyste menu z ofertą
Na dobrej stronie internetowej dla firmy budowlanej musi panować porządek. Podstawa to przejrzyste menu, które pozwala w kilka sekund zapoznać się z zakresem wykonywanych przez przedsiębiorstwo prac. To rozwiązanie, które działa na korzyść Twoją i klienta. Dzięki niemu m.in. unikniesz otrzymywania zapytań ofertowych o usługi, których nie wykonujesz, przez co zaoszczędzisz cenny czas, który możesz poświęcić na obsługę rokujących klientów.
Tworzenie stron internetowych dla firm budowlanych, które wspierają sprzedaż
-
Skuteczne rozwiązania SEO
W branży budowlanej panuje duża konkurencja. Twoim sposobem na skuteczne pozyskanie klienta jest m.in. pozycjonowanie. Aby Twoja strona dobrze wyświetlała się w Google, musi być zaprojektowana z myślą o SEO. Przejrzysty kod, wysoka płynność działania serwisu, bezpieczeństwo, klarowna mapa strony, przyjazne URL-e – to tylko niektóre elementy, o jakie koniecznie trzeba zadbać na etapie projektów.
-
Grafika budząca zaufanie
Strona dla firmy budowlanej musi od pierwszych sekund zarówno grafiką, jak i treścią informować o profilu działalności przedsiębiorstwa. Liczą się m.in. kolorystyka serwisu, dobrane grafiki i zdjęcia, a także wyraźne wyeksponowanie logo firmy. Warto też uwzględnić zdjęcia wykonane w trakcie wykonywania prac przez zespół przedsiębiorstwa – dla uwiarygodnienia jego działalności i prezentacji możliwości.
-
Sekcja z rekomendacjami
W przypadku branży budowlanej duże znaczenie mają opinie i referencje – budują one zaufanie do firmy. Dlatego warto je wyraźnie wyeksponować na stronie. Może to być zakładka z galerią listów rekomendacyjnych od partnerów, jak również sekcja z wyświetlającymi się opiniami np. pobranymi z wizytówki Google czy z profilu na portalu branżowym. Pozytywne referencje pomogą przekonać potencjalnego klienta do kontaktu.
-
Cennik usług
Na stronie www dla firmy budowlanej warto zamieścić chociaż orientacyjny cennik oferowanych usług – tak, aby potencjalny klient wiedział, czy są one w zasięgu jego budżetu. Można go przygotować, umieszczając orientacyjne przedziały cenowe, w których mieszczą się stawki. Alternatywą dla cennika może być też kalkulator z wyceną usług lub formularz pozwalający zamówić indywidualną, bezpłatną wycenę.
-
Mapa zasięgu prowadzonej działalności
Firmy budowlane najczęściej działają na skalę lokalną lub regionalną. Strona www powinna o tym dobrze informować – tak, aby zgłaszali się do Ciebie wyłącznie klienci, których mogą obsłużyć. Pomoże w tym mapa, na której będą np. zaznaczone miasta czy powiaty, na terenie których Twój zespół może zrealizować prace. Taka klarowna prezentacja graficzna pomoże uniknąć jakichkolwiek nieporozumień.
-
System łatwej edycji treści na stronie dla firmy budowlanej
Myślisz o prowadzeniu bloga firmowego lub dodawaniu aktualności na stronę firmy budowlanej? Jeśli tak, pamiętaj, że powinna być ona wyposażona w prosty i intuicyjny system CMS. Umożliwi on łatwe dodawanie nowych treści wraz z materiałami multimedialnymi – tak, abyś mógł to zrobić samodzielnie, w dogodnym dla siebie momencie. To duże udogodnienie, jeśli planujesz np. regularnie dodawać artykuły eksperckie z myślą o pozycjonowaniu.
Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?