Profesionalna reklama w Google

Marketing w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing, w skrócie SEM) to promocyjne działania mające na celu jak najlepsze wypromowanie firmy za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych.

Na marketing w wyszukiwarkach składa się pozycjonowanie oraz optymalizacja stron internetowych oraz wdrażanie kampanii linków sponsorowanych. Działania tego rodzaju marketingu można opisać za pomocą jednego krótkiego równania:
SEM = SEO + PPC.

SEO (Search Engine Optimization) to nic innego jak podjęcie szeregu działań, które mają zapewnić wysoką pozycję wyszukiwania na zadane frazy. By podjęte zabiegi przyniosły oczekiwany efekt, istotne są systemy CMS, czyli systemy służące do zarządzania treścią strony oraz jego systematycznej aktualizacji.

PPC (Pay Per Click) to reklamy płatne za kliknięcie w link. Jest to doskonałe narzędzie, dzięki którym możliwe jest przeprowadzenie szybkich akcji promocyjnych danego produktu lub usługi konkretnej firmy. Zaletą tego rozwiązania jest płatność za „wejście”. Oznacza to, że nie jest ponoszony koszt za samo wyświetlenie reklamy, lecz wyłącznie za kliknięcie w link.  

Pozycjonowanie oraz linki sponsorowane to nie jedyne narzędzia wykorzystywane w marketingu w wyszukiwarkach. Reklama kontekstowa, artykuły sponsorowane czy wymiana linków to dodatkowe możliwości, które mogą wpłynąć na pozycję i popularności firmy w sieci, co przekłada się na zyski.

Powrót do listy
Ocena: 4,65 (Ilość głosów: 41)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?