Interaktywne działania marketingowe
Marketing interaktywny - jak sama nazwa wskazuje - to forma docierania do konkretnych klientów za pośrednictwem interaktywnych narzędzi. Tego rodzaju zabiegi stosuje nawet ponad 2/3 firm, które wykorzystują marketing interaktywny do działań sprzedażowych oraz działań promocyjnych.
Najczęściej wykorzystywana jest reklama przesyłana za pośrednictwem wiadomości e-mail, choć potencjalni klienci bardziej doceniają reklamę multimedialną w postaci dźwięku czy wideo.
Korzystanie z możliwości, jakie daje marketing interaktywny to wiele zalet. Tego rodzaju działania pozwalają na precyzyjne określenie grupy docelowej i skierowanie reklamy tylko do niej. Kolejną zaletą marketingu interaktywnego są stosunkowo niskie koszty takiej kampanii. Realizacja działań w krótkim czasie to także zaleta, z jaką związane są interaktywne działania marketingowe.
Powrót do listy
Najczęściej wykorzystywana jest reklama przesyłana za pośrednictwem wiadomości e-mail, choć potencjalni klienci bardziej doceniają reklamę multimedialną w postaci dźwięku czy wideo.
Korzystanie z możliwości, jakie daje marketing interaktywny to wiele zalet. Tego rodzaju działania pozwalają na precyzyjne określenie grupy docelowej i skierowanie reklamy tylko do niej. Kolejną zaletą marketingu interaktywnego są stosunkowo niskie koszty takiej kampanii. Realizacja działań w krótkim czasie to także zaleta, z jaką związane są interaktywne działania marketingowe.