Tworzenie platform Business To Consumer B2C
B2C, z angielskiego Business To Consumer, to relacja występująca między firmą a końcowym klientem. W związku z powszechnym dostępem do Internetu relacja B2C opiera się na usługach realizowanych w sposób elektroniczny, które obejmują swoim zasięgiem wykorzystanie nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz informacyjnych.
B2C to nic innego jak wszelkie transakcje zawierane drogą elektroniczną, do których dochodzi w relacji przedsiębiorstwo-konsument.
B2C to relacja między przedsiębiorstwem a ostatecznym klientem, która swoim zasięgiem obejmuje: przygotowanie oferty, przygotowanie zamówienia wraz z jego potwierdzeniem, możliwość dokonywania płatności, zrealizowanie konkretnej transakcji oraz wystawienie stosownych dokumentów po jej ukończeniu. B2C to także szeroko pojęte działania marketingowe.
Handel B2C uważany jest za jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin e-biznesu. Za główną działalność uznaje się sklepy internetowe.
Nasza firma zajmuje się tworzeniem dedykowanych aplikacji ułatwiających nawiązywanie relacji B2C na linii przedsiębiorstwo-konsument, które uwzględniają indywidualne potrzeby klienta. Zaletą takiego rozwiązania jest przede wszystkim dostosowanie systemu do potrzeb i zmian zachodzących w danym przedsiębiorstwie, a które zwiększają zainteresowanie potencjalnych końcowych klientów.
B2C to także wiele innych korzyści:
-
zmniejszenie kosztów, które byłyby wyższe w przypadku inwestowania w sklepy stacjonarne oraz punkty usługowe, personel,
-
globalny zasięg,
-
możliwość składania zamówień o dowolnej porze, dostępność 24 h/dobę,
- kreowanie marki.