Szybki kontakt z klientem? Sprawdź, który Chat lub komunikator Ci odpowiada
Szybki kontak z klientem to w dzisiejszych czasach podstawa nawiązywania relacji. Ostatnimi czasy coraz popularniejsze stają się Chaty podpinane pod stronę, dzięki którym klient w prosty sposób może zadać pytanie i uzyskać na nie szybką odpowiedź.
Poniżej prezentujemy dwie najpopularniejsze opcje wybierane przez naszych klientów:
Facebook Messenger
Jedną z częściej stosowanych rozwiązań jest Facebook Messenger, którego główną jego zaletą jest to, że jest całkowicie darmowy, a osoba chcąca się z nami skontaktować nie musi mieć założonego konta na Facebooku, natomiast administrator serwisu musi posiadać konto na Facebooku i przez nie obsługuje konwersacje z klientami.
W poniższym linku znajdą Państwo szczegółową instrukcję jak skonfigurować konto Facebook Messengera, wygenerować kod i umieścić go na swojej stronie.
https://undicom.pl/pomoc/jak-podpiac-chat-messenger-na-swojej-stronie-www
Chaty online
Inną opcją są Chaty online, które w większości oferują darmowy pakiet podstawowy oraz płatny pakiet rozszerzony z dostępem do historii rozmów i dodatkowych opcji. Poniżej znajdą Państwo linki do rozwiązań, z których korzystają nasi klienci:
https://sugester.pl/livechat
https://www.smartsupp.com/pl/
https://www.livechat.pl/
W większości przypadków po skonfigurowaniu konta na portalu wystarczy wygenerować kod, który należy umieścić w panelu strony w zakładce Ustawienia -> Ustawienia serwisu -> Integracje w polu na kod umieszczony po otwarciu <body>. Pole pojawia się na samym dole zakładki i tylko w wypadku, gdy suwak ‘Zaawansowane ustawienia’ ustawiony jest na ’TAK’
W sytuacji, gdy w polu znajduje się już jakiś kod, należy dać po nim dwa entery i wkleić kod z komunikatora.
Uwaga! Jeżeli posiadają Państwo starszą wersję CMSa, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.