Integracja sklepu internetowego z Inpost Paczkomaty

Aby móc wykonać integrację sklepu internetowego z Inpost Paczkomaty, trzeba uzyskać dane do API.

Należy skorzystać z tego formularza: https://inpost.pl/formularz-wsparcie 

1. Wybieramy w formularzu powód: Udzielenie dostępu do API i naciskamy przycisk Dalej.

2. W następnym kroku wybieramy:

  • Kategoria, tu ustawiamy API ShipX.
  • Typ konta, tu ustawiamy taki typ konta z jakiego korzystamy.
  • E-mail kontaktowy, tu podajemy po prostu e-mail.
  • Typ usługi, tu zaznaczamy opcję: Paczkomaty

I dajemy wyślij.

3. Otrzymamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wypełnienia formularza oraz do 2 dni roboczych powinniśmy otrzymać dane do API. Po 2 dniach klucz autoryzacyjny(token) przyjdzie w wiadomości e-mail.

4. Oprócz tego potrzebne jest jeszcze ID organizacji tego może nie być w tej wiadomości, trzeba to załatwić z Inpostem.

Dane jakie należy nam przekazać:

  • Klucz autoryzacyjny (token), poniżej przykład:
    eyJwwwwwwwwwwwwLCJhbGciOiJIUzUxMiJ9.eyJpc3MiOiJhcGkxxxxxxxxxxxxxxxxxxXBhY2syNC5uZXQiLCJzdWIiOiJhcGktc2hvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvyNC5uZXQiLCJleHAiOyyyyyyyyyyyyyyyylhdCI6MTYwMzExNDUxMiwianRpIjoiOTYxZWIwZjEtYzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzMjhjM2EyMDUwIn0.WwrSVIuv1Brk7eoRyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyMbV-J12X1IKhuoHDr5liYqhwFxPhM75hhlhuF4te0SjYJr6vKw
     
  • ID organizacji, przykład: 99999
  • Dane do logowania, czyli: login i hasło do zalogowania się.
     

 


 

Powrót do listy
Ocena: 4,65 (Ilość głosów: 79)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?