Integracja sklepu internetowego z Inpost Paczkomaty
Aby móc wykonać integrację sklepu internetowego z Inpost Paczkomaty, trzeba uzyskać dane do API.
Należy skorzystać z tego formularza: https://inpost.pl/formularz-wsparcie
1. Wybieramy w formularzu powód: Udzielenie dostępu do API i naciskamy przycisk Dalej.
2. W następnym kroku wybieramy:
- Kategoria, tu ustawiamy API ShipX.
- Typ konta, tu ustawiamy taki typ konta z jakiego korzystamy.
- E-mail kontaktowy, tu podajemy po prostu e-mail.
- Typ usługi, tu zaznaczamy opcję: Paczkomaty
I dajemy wyślij.
3. Otrzymamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wypełnienia formularza oraz do 2 dni roboczych powinniśmy otrzymać dane do API. Po 2 dniach klucz autoryzacyjny(token) przyjdzie w wiadomości e-mail.
4. Oprócz tego potrzebne jest jeszcze ID organizacji tego może nie być w tej wiadomości, trzeba to załatwić z Inpostem.
Dane jakie należy nam przekazać:
- Klucz autoryzacyjny (token), poniżej przykład:
eyJwwwwwwwwwwwwLCJhbGciOiJIUzUxMiJ9.eyJpc3MiOiJhcGkxxxxxxxxxxxxxxxxxxXBhY2syNC5uZXQiLCJzdWIiOiJhcGktc2hvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvyNC5uZXQiLCJleHAiOyyyyyyyyyyyyyyyylhdCI6MTYwMzExNDUxMiwianRpIjoiOTYxZWIwZjEtYzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzMjhjM2EyMDUwIn0.WwrSVIuv1Brk7eoRyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyMbV-J12X1IKhuoHDr5liYqhwFxPhM75hhlhuF4te0SjYJr6vKw
- ID organizacji, przykład: 99999
- Dane do logowania, czyli: login i hasło do zalogowania się.