Instrukcja generowania klucza do integracji wFirma
Do integracji jest potrzebne konto wFirma o statusie "zweryfikowana" - można to zweryfikować w zakładce Ustawienia (https://wfirma.pl/settings/index)
Jeżeli nie mamy takiego statusu musimy kliknąć w te miejsce wtedy zobaczymy informacje jakie kroki możemy wykonać.
Jeżeli masz problem z tym krokiem - skontaktuj się z supportem wFirma.
Gdy mamy status zweryfikowany należy przejść do zakładki "Ustawienia" -> "Bezpieczeństwo" -> "Aplikacje"
Po wejściu otworzy się nam okienko, w którym w drugiej zakładce "Aplikacje OAuth 2.0" musimy utworzyć aplikację użytkownika
W tym oknie musimy uzupełnić niezbędne informacje, które znajdują się w module integracje w panelu administracyjnym naszego serwisu.
Domyślne/minimalne zakresy, które musimy zaznaczyć to:
- contractors-read
- contractors-write
- documents-read
- documents-write
- goods-read
- goods-write
- invoice_descriptions-read
- invoice_deliveries-read
- invoice_deliveries-write
- invoices-read
- invoices-write
- payments-read
- payments-write
- series-read
- series-write
- tags-read
- tags-write
- vat_contents-read
- vat_codes-read
- warehouses-read
- warehouse_documents-read
- warehouse_documents-write
W zależności od zaawansowania integracji - lista uprawnień może być inna.
Gdy zapiszemy - nasza aplikacja będzie miała status "do zweryfikowania" - czekamy aż pracownik wFirmy zweryfikuje zgłoszenie i je zatwierdzi.
Jeżeli aplikacja ma już zweryfikowany status, możemy na nią wejść, w okienku pojawią się nam informacje tj.
ID klienta i Hasło klienta przekopiujemy do naszego serwisu z tej zakładki integracje.
Jeżeli chodzi o pole "ID Firmy" - znajdziemy je w zakładce ustawień, w sekcji gdzie widniał status "zweryfikowany" w nagłówku mamy ID Firmy