Instrukcja dodawania kodu Google Tag Manager

Generując skrypt w Google Tag Manager otrzymujemy dwa kody: jeden do wstawienia w sekcji <head>, drugi do wstawienia w sekcji <body>.

Przykładowe kody wyglądają tak:

Po przejściu do panelu administracyjnego wchodzimy w Ustawienia -> Ustawienia serwisu (1) i przechodzimy do zakładki integracje (2). Tam, w zależności od rodzaju panelu albo mamy wyznaczone pola do wprowadzenia kodów (3)

albo na samym dole zakładki rozwijamy sekcję Zaawansowane ustawienia (3a) i tam odpowiednio w sekcji <head> i <body> wprowadzamy kody.

UWAGA: Jeżeli w zaawansowanych ustawieniach w polach na dodatkowe kody znajduje się już jakiś inny kod, wystarczy wprowadzić kolejny kod oddzielając go od poprzedniego jednym enterem. 

Powrót do listy
Ocena: 4,63 (Ilość głosów: 103)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?