Tworzenie stron i sklepów internetowych dla hurtowników

Działalność hurtowni to handel na znacznie szerszą skalę, aniżeli sprzedaż detaliczna. Ważne jest, by dotrzeć do wielu potencjalnych kontrahentów. Dlatego istotne jest odpowiednie zaprezentowanie swojej oferty. A ponieważ e-commerce, czyli handel (także hurtowy) w sieci rozwija się bardzo dynamicznie, koniecznością jest stworzenie odpowiednio atrakcyjnej wizytówki, czyli witryn www.
 

Strony internetowe dla hurtowni powinny spełniać co najmniej kilka wymagań. Muszą zawierać wszystkie istotne i najważniejsze informacje na temat konkretnych produktów (ważny jest szczegółowy opis oferowanych produktów, dodatkowo opatrzony zdjęciami), posiadać bogaty panel hurtownika - kontrahenta, który jest zainteresowany ofertą, chce przejrzeć dostępne produkty i ewentualnie dokonać zamówienia. Ważny jest również panel administratora, który pozwala na zarządzanie stroną internetową w sposób całościowy - stwarza możliwość wprowadzania nowych produktów, aktualizowania oferty, zarządzania cenami oraz rabatami czy realizowania zamówień.

Istotny jest również zbiór niezbędnych aplikacji internetowych, pozwalających na bezproblemowe porozumiewanie się z kontrahentami oraz partnerami oraz szybkie składanie zamówień on-line czy rezerwowanie towarów. Strony internetowe dla hurtowni powinny być oparte o prosty, a zarazem funkcjonalny system CMS pozwalający na sprawne oraz bezproblemowe zarządzanie treścią przez osoby nie posiadające zaawansowanej wiedzy informatycznej.

Niemałe znaczenie ma również szata graficzna. Strony internetowe dla hurtowni, które nie są przyjazne - pod względem wizualnym użytkownikowi - zniechęcają do skorzystania z oferty.

Znakomitą alternatywą dla strony internetowej dla hurtownii jest system sprzedaży internetowej w postaci sklepu internetowego, za pomocą którego można zarówno przedstawić pełną ofertą jak i prowadzić sprzedaż bez ograniczeń czasowych czy logistycznych.

Powrót do listy
Ocena: 4,94 (Ilość głosów: 93)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?