Dodatki

Marketing wirusowy

Promocja przy pomocy e-kartek, konkursów, quizów, filmików czy prostych gier internetowych

Marketing wirusowy to jedna z najbardziej pożądanych metod promowania firmy w sieci, także poprzez budowanie świadomości marki. Coraz częściej można spotkać się z sytuacją, w której to właśnie sami użytkownicy internetu rozpowszechniają informacje na temat produktów czy usług oferowanych przez daną firmę. Wiadomości te rozprzestrzeniają się niczym wirusy, docierając do potencjalnych klientów. Marketing wirusowy można więc porównać do wirtualnej „poczty pantoflowej”.

Marketing wirusowy może mieć formę e-kartek, konkursów, quizów, filmików czy prostych gry internetowe. Tak naprawdę liczy się niebanalny pomysł, który sprawi, że użytkownicy sieci podzielą się informacją z innymi użytkownikami, którzy mimowolnie mogą stać się potencjalnymi klientami. Rozwojowi i skuteczności marketingu wirusowego sprzyjają powszechne obecnie portale społecznościowe.

Nie da się ukryć, że marketing wirusowy posiada wiele zalet. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na fakt niskich kosztów prowadzenia tego rodzaju kampanii przy jednoczesnym zachowaniu szerokiego jej zasięgu. Za cenę rzędu kilkuset złotych (wartość średnia) można uzyskać dostęp do kilkudziesięciu, kilkuset czy nawet kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Internetu, z których część stanie się klientami firmy. Kolejną zaletą wirusowej kampanii jest to, iż jej efekty utrzymują się jeszcze długo, nawet po zakończeniu prowadzenia akcji. Przyczyniają się więc do nieustannego zwiększania świadomości danej marki dzięki lojalności klientów.

Profesionalna oferta tworzenia stron, sklepów i portali internetowych
Zapytaj o wycene, formularz wyceny stworzenia serwisu on-line
Kontakt z nami
Zobacz także:

Marketing interaktywny Marketing interaktywny

Marketing interaktywny - jak sama nazwa wskazuje - to forma docierania do konkretnych klientów za pośrednictwem interaktywnych narzędzi. Tego rodzaju zabiegi stosuje nawet ponad 2/3 firm, które wykorzystują marketing interaktywny do działań...

Marketing w wyszukiwarkach Marketing w wyszukiwarkach

Marketing w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing, w skrócie SEM) to promocyjne działania mające na celu jak najlepsze wypromowanie firmy za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Na marketing w wyszukiwarkach składa się...

Płatności internetowe Płatności internetowe

Upowszechnienie się Internetu, a tym samym sprzedaży internetowej wymusiło pojawienie się płatności internetowych. Jest to doskonałe narzędzie umożliwiające płacenie za zakupy za pośrednictwem sieci - bez wychodzenia z domu. By płatności...

Prezentacje interaktywne Prezentacje interaktywne

Prezentacje interaktywne to jeden z elementów prezentacji multimedialnych uważanych za najbardziej skuteczną, a zarazem najbardziej rozpowszechnioną formę przedstawienia konkretnej firmy bądź oferowanych przez nią produktów....
Zamów bezpłatną wycenę na serwis internetowy
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mail:

500 - 040 - 666