Dodatki

Marketing w wyszukiwarkach

Profesionalna reklama w Google

Marketing w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing, w skrócie SEM) to promocyjne działania mające na celu jak najlepsze wypromowanie firmy za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych.

Na marketing w wyszukiwarkach składa się pozycjonowanie oraz optymalizacja stron internetowych oraz wdrażanie kampanii linków sponsorowanych. Działania tego rodzaju marketingu można opisać za pomocą jednego krótkiego równania:
SEM = SEO + PPC.

SEO (Search Engine Optimization) to nic innego jak podjęcie szeregu działań, które mają zapewnić wysoką pozycję wyszukiwania na zadane frazy. By podjęte zabiegi przyniosły oczekiwany efekt, istotne są systemy CMS, czyli systemy służące do zarządzania treścią strony oraz jego systematycznej aktualizacji.

PPC (Pay Per Click) to reklamy płatne za kliknięcie w link. Jest to doskonałe narzędzie, dzięki którym możliwe jest przeprowadzenie szybkich akcji promocyjnych danego produktu lub usługi konkretnej  firmy. Zaletą tego rozwiązania jest płatność za „wejście”. Oznacza to, że nie jest ponoszony koszt za samo wyświetlenie reklamy, lecz wyłącznie za kliknięcie w link.  

Pozycjonowanie oraz linki sponsorowane to nie jedyne narzędzia wykorzystywane w marketingu w wyszukiwarkach. Reklama kontekstowa, artykuły sponsorowane czy wymiana linków to dodatkowe możliwości, które mogą wpłynąć na pozycję i popularności firmy w sieci, co przekłada się na zyski.

Profesionalna oferta tworzenia stron, sklepów i portali internetowych
Zapytaj o wycene, formularz wyceny stworzenia serwisu on-line
Kontakt z nami
Zobacz także:

Kampanie w social media Kampanie w social media

Internetowe portale społecznościowe cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników Internetu. Facebook, Twitter czy Blip to najpopularniejsze z nich, które skupiają wokół siebie nawet kilka milionów...

Marketing interaktywny Marketing interaktywny

Marketing interaktywny - jak sama nazwa wskazuje - to forma docierania do konkretnych klientów za pośrednictwem interaktywnych narzędzi. Tego rodzaju zabiegi stosuje nawet ponad 2/3 firm, które wykorzystują marketing interaktywny do działań...

Marketing wirusowy Marketing wirusowy

Marketing wirusowy to jedna z najbardziej pożądanych metod promowania firmy w sieci, także poprzez budowanie świadomości marki. Coraz częściej można spotkać się z sytuacją, w której to właśnie sami użytkownicy internetu...

Płatności internetowe Płatności internetowe

Upowszechnienie się Internetu, a tym samym sprzedaży internetowej wymusiło pojawienie się płatności internetowych. Jest to doskonałe narzędzie umożliwiające płacenie za zakupy za pośrednictwem sieci - bez wychodzenia z domu. By płatności...
Zamów bezpłatną wycenę na serwis internetowy
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mail:

500 - 040 - 666