Dodatki

Marketing interaktywny

Interaktywne działania marketingowe

Marketing interaktywny - jak sama nazwa wskazuje - to forma docierania do konkretnych klientów za pośrednictwem interaktywnych narzędzi. Tego rodzaju zabiegi stosuje nawet ponad 2/3 firm, które wykorzystują marketing interaktywny do działań sprzedażowych oraz działań promocyjnych.

Najczęściej wykorzystywana jest reklama przesyłana za pośrednictwem wiadomości e-mail, choć potencjalni klienci bardziej doceniają reklamę multimedialną w postaci dźwięku czy wideo.

Korzystanie z możliwości, jakie daje marketing interaktywny to wiele zalet. Tego rodzaju działania pozwalają na precyzyjne określenie grupy docelowej i skierowanie reklamy tylko do niej. Kolejną zaletą marketingu interaktywnego są stosunkowo niskie koszty takiej kampanii. Realizacja działań w krótkim czasie to także zaleta, z jaką związane są interaktywne działania marketingowe.
Profesionalna oferta tworzenia stron, sklepów i portali internetowych
Zapytaj o wycene, formularz wyceny stworzenia serwisu on-line
Kontakt z nami
Zobacz także:

Kampanie w Internecie Kampanie w Internecie

Internet jest doskonałym narzędziem, który umożliwia efektywną kampanię reklamową. Kampanie w Internecie stanowią zespół działań marketingowych, które nastawione są na osiągnięcie założonego przez klienta efektu....

Kampanie w social media Kampanie w social media

Internetowe portale społecznościowe cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników Internetu. Facebook, Twitter czy Blip to najpopularniejsze z nich, które skupiają wokół siebie nawet kilka milionów...

Marketing w wyszukiwarkach Marketing w wyszukiwarkach

Marketing w wyszukiwarkach (Search Engine Marketing, w skrócie SEM) to promocyjne działania mające na celu jak najlepsze wypromowanie firmy za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Na marketing w wyszukiwarkach składa się...

Marketing wirusowy Marketing wirusowy

Marketing wirusowy to jedna z najbardziej pożądanych metod promowania firmy w sieci, także poprzez budowanie świadomości marki. Coraz częściej można spotkać się z sytuacją, w której to właśnie sami użytkownicy internetu...
Zamów bezpłatną wycenę na serwis internetowy
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mail:

500 - 040 - 666