Interaktywne działania marketingowe

Marketing interaktywny - jak sama nazwa wskazuje - to forma docierania do konkretnych klientów za pośrednictwem interaktywnych narzędzi. Tego rodzaju zabiegi stosuje nawet ponad 2/3 firm, które wykorzystują marketing interaktywny do działań sprzedażowych oraz działań promocyjnych.

Najczęściej wykorzystywana jest reklama przesyłana za pośrednictwem wiadomości e-mail, choć potencjalni klienci bardziej doceniają reklamę multimedialną w postaci dźwięku czy wideo.

Korzystanie z możliwości, jakie daje marketing interaktywny to wiele zalet. Tego rodzaju działania pozwalają na precyzyjne określenie grupy docelowej i skierowanie reklamy tylko do niej. Kolejną zaletą marketingu interaktywnego są stosunkowo niskie koszty takiej kampanii. Realizacja działań w krótkim czasie to także zaleta, z jaką związane są interaktywne działania marketingowe.
Powrót do listy
Ocena: 4,80 (Ilość głosów: 92)
Nie czekaj dłużej!

Stwórzmy coś wspólnie. Opowiedz nam o swoim pomyśle, odpowiedz na kilka pytań (jesteśmy dociekliwi!) a potem… rozsiądź się wygodnie w fotelu i czekaj na efekty. Twój projekt jest już w drodze. Przekonaliśmy Cię?