Tworzymy strategię E-commerce
E-commerce to najogólniej rzecz ujmując - sprzedaż on-line. Jest to sposób prowadzenia działalności między przedsiębiorstwami oraz klientami za pomocą Internetu. Wzrost dostępności i powszechności Internetu sprawia, że zwiększa się popularność sprzedaży produktów oraz usług właśnie w ten sposób.
Nie da się ukryć, że e-commerce wiąże się z wieloma korzyściami. To przede wszystkim oszczędność kosztów związanych z prowadzeniem oraz wyposażeniem biur czy z potrzebą zatrudnienia znacznie mniejszej liczby pracowników. Kolejną zaletą handlu za pośrednictwem Internetu jest czasowa dostępność.
Klienci mogą dokonywać zakupów (składać zamówienie) przez 24 godziny na dobę - 7 dni w tygodniu. Do zalet e-commerce można również zaliczyć możliwość obsługi kilkunastu klientów jednocześnie, w dowolnym czasie. Sklepy internetowe pozwalają również na prowadzenie akcji promocyjnych, które mogą trafić do szerszego grona odbiorców, co może z kolei przełożyć się na zwiększenie zainteresowania klientów.
Najbardziej popularną formą handlu internetowego są sklepy. Budowa sklepów internetowych jest z kolei jedną z usług, jakie świadczy agencja interaktywna w ramach kompleksowej usługi kreowania wizerunku firmy w sieci. Budowanie sklepu internetowego jest niezwykle ważne, bowiem to przede wszystkim od niego zależy, czy handel elektroniczny zostanie usprawniony, co zaś przełoży się na zwiększenie zysków danego przedsiębiorstwa.